חלק מבניית הנוכחות שלנו ברשת היא שיקוף אמיתי של המיתוג והמוניטין שלנו. שימוש במלים כמו 'מומחה', 'גורו' וכדו' עלולים לפגוע בחלק מהמקרים במסר אותו אנחנו מעוניינים להעביר. Linkedin (לינקדאין מ.ב.) היא אחת הרשתות המובילות לבניית נוכחות אישית ועסקית ברשת. האתר פרסם אינפוגרפיקה שעוזרת לנו לעשות חושבים ומראה בנצ'מארק של שימוש באותם מלים באתר. אז קחו אחריות, תלמדו מזה ותיישמו.
כדאי להציץ גם בLinkedIn לא רק לגיוס עובדים שכתבתי ב-2010 ובבסיס נתונים עסקי של יותר מ-85 מליון לקוחות וספקים – לינקדאין, שכתבתי ב-2011. בהצלחה.