הביקור הראשון שלי בועידת השיווק MAD של גלובס היה ב-2012. מאז התקיימה הועידה מספר פעמים ועברו הרבה מים בעולם הדיגיטלי.
המון כנסים, חידושים שקורים ואנחנו מתעדכנים עליהם בזמן אמת עם הסמארטפון שיושב לנו בכיס. אז באמת צריכים כנסים מהסוג הזה? התשובה שלי היא חד משמעית כן!
והכן הזה נוגע גם ללהיות מעודכנים עם הפנים קדימה ב'שידור חי' עם אנשים מובילים בזירה הדיגיטלית וגם בשביל החידושים הקטנים שאתה נחשף אליהם תוך התחכחות עם כל המי ומי בתעשיה (ולא מעט מהסקופ הרחב יותר של עולם התקשורת) ואוכל לא רע בכלל… ( ולא לא בשביל זה אני הולך לכנסים 😎 ).
התוכניה הייתה עשירה והיו המון מושבים לבחירה אבל יד הגורל גררה אותי להיפגש מיד כשנכנסתי לאולם עם מורד שטרן, חבר ותיק ומי שמוביל כבר מספר חודשים קבוצת וואטסאפ של קהילת הטכנולוגיה בישראל המונה 100 חברים מהסיבה הפשוטה שזו התקרה של מספר החברים שמאפשרת האפליקציה בקבוצה. יורשה לי לציין שלצערי לא זכיתי להכלל בין חברי הקבוצה ולכן טוב שאוהבים אותי שם למעלה… על מה אני מדבר? כבר.
גלובס השכילה לעשות והחליטה לתת השנה במה לחברי הקבוצה של מורד. אנשים שמגיעים מהשטח. כמו שאמרתי הגורל 'גרר' אותי למושב הזה ולא הצטערתי לרגע. חדשנות, חדשנות, חדשנות. והכי חשוב ברמה הפרקטית ביותר.
אז זה התחיל מההרצאה (5-7 דק' לכל דובר) של מורד על היוזמה החברתית שלו להקמת מאגר מקלטים במבצע צוק איתן (כבר אמרתי טכנולוגיה פרקטית?) שלצערנו אף גוף ציבורי לא הרים את הכפפה ואימץ.
והמשיך ד"ר טל פבל שהזכיר, חידד וחידש לנו (לי) על מניפלציות לוחמה פסיכולוגית של דאע"ש בכלי המדיה החברתית וכמה הזירה הזו היא כלי תקשורת מרכזי ומדיני הרבה מעבר מעולם השיווק (אפשר לשאוב גם משם לא מעט תובנות שיווקיות).
בהחלט שעשע לראות את יונתן שיפר מדגים טכנולוגיות לבישות ועומד מאחורי הפודיום עם משקפי ענק שתקוע בהם סמארט פון (לא הספקתי לצלם). והכניס אותנו לכל העולם של האינטרנט של הדברים (נושא שנגעו בו בעוד לפחות מושב אחד).
המושב הספציפי כלל עוד הרבה מרצים מעניינים מה'עולם האמיתי' אבל אני לא רוצה להלאות אתכם. זו הראיה והתובנות שראו 2 צעדים קדימה בכנס הזה והיכולת והאומץ לתת במה גם למה שהוא לא המובן מאליו. כל הכבוד לליאת זנד כפי שציין מורד בבלוג שלו.
וזו תמונה שנמצאת בבלוג של מורד מהצד השני…
משם יצאתי לטייל בין הביתנים השונים. שם נתקלתי במכשיר החמוד הזה ובגברת האדיבה לולה שמייצגת את Sharingbox והפעילה עמדה של סיטרואן. יופי של כלי ליצירת באזז באירועים. המכשיר מאפשר ליצור תמונת סלפי מעוצבת באופן עצמאי (כמו שיש כאן למטה) וליצור בסיס נתונים ושיתוף במדיה החברתית בזמן אמת. אני מאוד אהבתי.
ולסיום, היה מעשיר, חברתי והכרחי לנטוורקינג עסקי עם עולם השיווק והפרסום. וכמו שהבטחתי אז היו גם פרצופים מעולם התקשורת מעבר לברנז'ה הדיגיטלית.
1 מחשבה על “הועידה שהשאירה לי חיוך – MAD 2015”
מני יפה מאוד, תודה ששיתפת למי שלא היה בוועידה.
מורד הוא אכן מעל ומעבר, כל הכבוד על פועלו.