העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי?
האמת שזה לא מאוד מסובך. אנחנו פשוט צריכים להיכנס לנעליים שלהם ולזכור שגם אנחנו אוהבים אי ודאות. תכננו, נהלו קשר מתמיד ואל תשכחו לעדכן אותם גם אם לכם זה ברור מאליו שלא עובדים במהלך חול המועד סוכות.
והנה אינפוגרפיקה ידנית קצרה שתעזור לכם להתמקד.
עכשיו תורכם. מה דעתכם? שאלות על האינפוגרפיקה?