מהפכות הניידות כמו גם הרשתות החברתיות, לצד ההזדמנויות לחיסכון ביישומים מקובלים דוגמת לוגיסטיקה וזיהוי, יוצרים כר נרחב של הזדמנויות חדשות ומלהיבות להשתמש בה. כך למשל, אפשר להפיץ מידע מכל סוג באופן נרחב ובעלות נמוכה ולהגדיל את קהל הלקוחות ומצד שני, לאסוף פרטי מתעניינים, ולהזין את מערכות ה-
CRM הארגוניות במידע רב ערך.
מה חשוב לדעת לגבי QR Codes? כיצד ניתן למצות את הפוטנציאל שגלום בהם? אילו פתרונות נוספים קיימים בשוק לצורך זה? את כל אלו ועוד, תמצא בתחקיר שלפניך.
תקציר מפורט נמצא כאן ניתן להשיג את התחקיר המלא בתשלום באתר pCon