לאחרונה אנחנו נחשפים יותר ויותר למיקוד של פייסבוק בצורך להפיכת הקבוצות שלה לכלי יותר מקצועי עם מיקוד רלוונטי לתוכן ומהות הקבוצה. חלק מהמגמה נובע מההודעה של פייסבוק לאחרונה על הצגת מודעות בפיד בקבוצות בשל מיצוי שטח הפרסום בדף הבית.
המגמה הציפה בין היתר דווחים על פערים בכמות החברים בקבוצות ושינויים נוספים. אחד השינויים אליו נחשפנו הוא יכולת מיון מצטרפים חדשים על פי ערכים מוגדרים מראש. הכלי עוד לא מושלם אבל השימוש בהחלט מבורך. כרגע מתאים לקבוצות אזוריות שמעוניינות לדעת אם המועמדים להצטרפות הם מאותו אזור גאוגרפי, לזיהוי אנשים מאותו ארגון או אותו מוסד לימוד. בנוסף מאפשרת המערכת שאלות פתוחות. ברגע שתהיה זמינה לכם האפשרות כמנהלים בקבוצה תראו הודעה על כך:
תוכלו להגיע שוב להגדרות דרך הגדרות הקבוצה ולעדכן / לשנות.
מיד לאחר מכן יפתח חלון שיאפשר לכם להגדיר שאלות פתוחות או לבחור אחת מ-3 החלופות שצייננו מעלה עם מאפיינים מוגדרים:
לאחר ההגדרה תוכלו לתת לחברים אחרים בקבוצה לצרף חברי קבוצה התואמים להגדרות:
במידה ובחרתם הגדרות של אחת התבניות (מגורים, עבודה או השכלה) תוכלו לראות קבוצות של מי שביקש להצטרף לפי ההתאמה לבחירתכם:
במידה ובחרתם שאלות פתוחות התשובות במידה והמועמד להצטרפות ענה יוצגו עם המידע עליו:
מה בעצם רואה הגולש?
בקשה למילוי שאלון במסך ההצטרפות (במידה ויש שאלות פתוחות):
מסך מילוי תשובות:
אישור על מילוי השאלון:
נתקלתם בשאלות הצטרפות כאלה? הפעלתם כאלה לקבוצה שלכם? ספרו לנו. נשמח לרשמים שלכם.