המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר
גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול
גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול
לאחרונה אנחנו נחשפים יותר ויותר למיקוד של פייסבוק בצורך להפיכת הקבוצות שלה לכלי יותר מקצועי עם מיקוד רלוונטי לתוכן ומהות הקבוצה. חלק מהמגמה נובע מההודעה
הבוקר שלי התחיל במוסך. טיפול שגרתי שאני נוהג לחכות במקום לסיומו. בזמן שאני שם שולח לי חבר טוב שאנחנו גם עושים יחד פרויקטים משותפים הודעה:
תתחדשו [21 ביולי 2016]. פייסבוק שחררה שינוי לרבים מהדפים העסקיים בישראל ועדכנה את התצורה שלה במחשב ובסלולארי. בשל השינוי התעכנו מידות העיצובים ומצאנו לנכון לרכז
פייסבוק יצאה עם שדרוג יעיל של הדוחות המתוזמנים במערכת הפרסום. אם בעבר קיבלנו התראה שהובילה אותנו לאזור הדוחות או בהמשך למנהל המודעות עם תצורת העמודות
העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי?
סוכנות המדיה החברתית KRDS יצרה אינפוגרפיקה מנתוני הגלישה באתר ששחררה פייסבוק לאחרונה. כמה נתונים חשובים מאוד למי שמבקש פרמטרים לקבלת החלטות בפעילות העסקית שלו ברשת
פייסבוק שחררה מסמך הנחיות רשמי לחברות המנהלות דף עסקי בפייסבוק בו היא חושפת שיטות פעולה המבוססות לדבריה על סמך ניתוח נתוני פעילות קיימת בפייסבוק.
נועה לבני, חברה למקצוע סיימה את תפקידה בימים אלה כמנהלת מדיה חברתית בחברת סטארט אפ ומחפשת את האתגר הבא הסכימה לפנות לי מזמנה ולהעלות כאן