תמונת הנושא (Cover) בטיימליין העסקי של פייסבוק – מותר ואסור
עדכון – אוגוסט 2016 רוב התוכן שמוצג כאן עודכן כמו גם מידות הקאבר שמאפשר קריאה לפעולה פרטים וכו'. למידות החדשות: מידות חדשות לדף העסקי בפייסבוק
עדכון – אוגוסט 2016 רוב התוכן שמוצג כאן עודכן כמו גם מידות הקאבר שמאפשר קריאה לפעולה פרטים וכו'. למידות החדשות: מידות חדשות לדף העסקי בפייסבוק
מי שעוקב אחרי הבלוג שלי זוכר את הפוסט שהעלתי בתחילת יוני על כנס ירושלים לשיווק באינטרנט בו נכחו כ-200 מנהלים ובעלי עסקים מאזור ירושלים. הכנס
בניית קשרים עם קהל היעד באמצעות העמוד העסקי קריטית להצלחה במדיה החברתית. בפייסבוק מאמינים כי עסקים יצליחו טוב יותר בעולם מקושר. זה אפשרי כיוון שפייסבוק מחוברים למעל ל-800 מיליון אנשים – אוהדים וחבריהם. שימוש נכון במדיה חברתית תועיל לצמיחה עסקית.
אחד היתרונות הבולטים הוא אפשרות של עסקים בכלל ועסקים קטנים בפרט לדאוג שאלה שעולים אליהם לרגל יבצעו המלצה ופרסום אקטיבי על ידי ביצוע צ'ק אין
נשים מחליפות תמונת פרופיל בתדירות של שבועיים… משנה לשנה תדירות עדכון התמונות עולה. תמונות פרופיל גם מקבלות תשומת לב יותר גדולה – יותר תגובות ויותר "לייקים"…
אחת הנקודות שאנחנו צריכים לקחת בחשבון היא שמה שאנחנו יודעים על עצמנו, הוא לא מה שמי שיחפש אותנו בפייסבוק, גוגל או בכל מקום אחר ברשת ידע. אלא מה שאנחנו ואחרים נזין על עצמנו.
אפשרות חדשה בפייסבוק לשאלות, סקרים ושאלונים מרובי תשובות
הפוסט הזה מיועד לעסקים או למי שמעוניין לעשות פעילות ציבורית בפייסבוק בשונה מפעילות אישית. אז נתחיל מזה שפייסבוק לא מאשרת לפי הכללים שלה שימוש בפרופיל
"העולם הפך לחברתי" תום אריקס מפייסבוק ארה"ב מדבר על המהפכה שעברנו בשנים האחרונות. איך בעבר לא העזנו להכניס פרטי כרטיס אשראי או אפילו לתת את
פייסבוק נותנת אפשרות להקים דף עסקי וקבוצות שיכולות לשמש כמרכזי למידה, זה מה שהופך אותה לרשת עסקית? אז זהו שזה לא הכל. מלבד העובדה שיש ברשת הזו כמות עצומה של גולשים (לפי פייסבייקרס נכון להיום 7.11.2010 בישראל 3,072,940 גולשים בפייסבוק!) ואפשרות לשלב אפליקציות חיצוניות, מה שדי מוגבל בלינקדאין כרגע. פייסבוק כאמור נותנת אפשרות לבניית עמוד עסקי שביחד עם שילוב האפליקציות מאפשר ליצור נקודת מכירה.