רשמים מכנס ירושלים לאינטרנט בעלון בית הספר הגבוה לטכנולוגיה–מכון לב–תהודה
מי שעוקב אחרי הבלוג שלי זוכר את הפוסט שהעלתי בתחילת יוני על כנס ירושלים לשיווק באינטרנט בו נכחו כ-200 מנהלים ובעלי עסקים מאזור ירושלים. הכנס
מי שעוקב אחרי הבלוג שלי זוכר את הפוסט שהעלתי בתחילת יוני על כנס ירושלים לשיווק באינטרנט בו נכחו כ-200 מנהלים ובעלי עסקים מאזור ירושלים. הכנס
בניית קשרים עם קהל היעד באמצעות העמוד העסקי קריטית להצלחה במדיה החברתית. בפייסבוק מאמינים כי עסקים יצליחו טוב יותר בעולם מקושר. זה אפשרי כיוון שפייסבוק מחוברים למעל ל-800 מיליון אנשים – אוהדים וחבריהם. שימוש נכון במדיה חברתית תועיל לצמיחה עסקית.
אחד היתרונות הבולטים הוא אפשרות של עסקים בכלל ועסקים קטנים בפרט לדאוג שאלה שעולים אליהם לרגל יבצעו המלצה ופרסום אקטיבי על ידי ביצוע צ'ק אין
נשים מחליפות תמונת פרופיל בתדירות של שבועיים… משנה לשנה תדירות עדכון התמונות עולה. תמונות פרופיל גם מקבלות תשומת לב יותר גדולה – יותר תגובות ויותר "לייקים"…
אחת הנקודות שאנחנו צריכים לקחת בחשבון היא שמה שאנחנו יודעים על עצמנו, הוא לא מה שמי שיחפש אותנו בפייסבוק, גוגל או בכל מקום אחר ברשת ידע. אלא מה שאנחנו ואחרים נזין על עצמנו.
כנס למנהלי שיווק ולעוסקים בשיווק במגזר העסקי שנועד להקנות כלים לשיווק אפקטיבי באינטרנט וברשתות חברתיות ולהתוות את הכיוונים והמגמות החדשות בתחום.
היום אפשר ע"י סריקת ברקוד לקבל לינק לאפליקציה, לאתר או למידע אחר. הברקוד המדובר הוא QR Code המאפשר קריאה של הברקוד ע"י כל מכשיר סלולארי עם מצלמה וחיבור אינטרנט.
אפשרות חדשה בפייסבוק לשאלות, סקרים ושאלונים מרובי תשובות
הפוסט הזה מיועד לעסקים או למי שמעוניין לעשות פעילות ציבורית בפייסבוק בשונה מפעילות אישית. אז נתחיל מזה שפייסבוק לא מאשרת לפי הכללים שלה שימוש בפרופיל
בעידן של הצפת מידע אנחנו מחפשים חדשות לבקרים אפשרויות לנפות מידע ולהפוך אותו לידע, לחומר ממשי איתו נוכל להתקדם ולהביא תוצאות. אחת החוזקות של הרשת החברתית העיסקית LinkedIn היא באפשרויות החיפוש והפילוח הממוקדות שלה. רשת בה אחוז גדול מהאנשים נמצא בה בין היתר למיתוג עצמי זוכה לעידכון און ליין של מירב הנתונים על ידי המשתמש עצמו!