שיווק B2B הגודל קובע?
פעילוות שיווק B2B (פעילות מסחרית בין עסקים) ופעילות B2C (פעילות מסחרית בין עסק ללקוח פרטי) שונות אחת מהשניה ודורשות היערכות ותכנון שונים בהיבטים כאלה ואחרים. למה אנחנו צריכים להיות ערים ואילו כלים יכולים לסייע לנו?
פעילוות שיווק B2B (פעילות מסחרית בין עסקים) ופעילות B2C (פעילות מסחרית בין עסק ללקוח פרטי) שונות אחת מהשניה ודורשות היערכות ותכנון שונים בהיבטים כאלה ואחרים. למה אנחנו צריכים להיות ערים ואילו כלים יכולים לסייע לנו?
הדו שיח מנוהל על ידי מנהלי המדיה החברתית, מחלקת השיווק או השירות אבל היבטי הדיון נוגעים למערכת כולה. לתפעול, לייצור וכן הלאה. בסופו של יום הכל נסוב סביב ההתאמה בין ציפיות הלקוח למה שהמותג יודע לספק. ישנה חשיבות גבוה להצהרות החברה ולאופן הצגת המותג.
אני מכיר את רשת לינקדאין וחבר בה קרוב ל-10 שנים. במהלך השנים השתמשתי בה בהקשרים שונים החל משמירה על קשר עם קולגות וחברים מהלימודים, דרך יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים, ספקים, שותפים עסקיים, ארגונים בינלאומיים, בירור שאלות מקצועיות ומה לא.
"המדיה הזו היא סביב אנשים וצריך להתייחס לאנשים בגובה העניים"… "רוב התכנים שאנשים מעלים מתעסקים בעצמם … כדי לקבל את היחס שאנחנו רוצים לקבל אנחנו צריכים להתייחס למי שעומד בצד השני". (אליאב אללוף)
(סריקה חברתית – בא מסריקת ברקוד…) היא טרנד שהולך וצובר תאוצה בעולם (בעיקר במזרח). זול לשימוש וקל ליישום בדרכים קריאטיביות. אז מתי קיו אר קוד יהיה הדבר הבא לדעתכם?