המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר
גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול
גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול
הבוקר שלי התחיל במוסך. טיפול שגרתי שאני נוהג לחכות במקום לסיומו. בזמן שאני שם שולח לי חבר טוב שאנחנו גם עושים יחד פרויקטים משותפים הודעה:
פייסבוק יצאה עם שדרוג יעיל של הדוחות המתוזמנים במערכת הפרסום. אם בעבר קיבלנו התראה שהובילה אותנו לאזור הדוחות או בהמשך למנהל המודעות עם תצורת העמודות
הביקור הראשון שלי בועידת השיווק MAD של גלובס היה ב-2012. מאז התקיימה הועידה מספר פעמים ועברו הרבה מים בעולם הדיגיטלי. המון כנסים, חידושים שקורים ואנחנו
העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי?
גם השנה יש לנו את הזכות לקחת חלק בכנס ירושלים לשווק באינטרנט (ואף להקים את אתר הכנס).הכנס יתקיים ביום שלישי ה-27 למאי 2014. ההשתתפות ללא
קבוצה של סטודנטים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה החליטה לעשות מעשה ולקדם מטרה טובה באמצעות קמפיין Instagram. בשלושת השבועות האחרונים רץ קמפיין אינסטגרם בו צילמו עצמם אנשים
והפעם, יצרן הרכב אאודי (אאודי ספרד). החברה שהייתה מעוניינת להגביר מודעות לפתרונות הירוקים שלה כמו הטכנולוגיה שמדוממת מנוע בעת עצירה (קיים בהרבה רכבים היברידים היום
שאלתם את עצמכם פעם מה זה מומחה מדיה חברתית (ממ"ח בלשון העם) ואיך הוא יכול לתרום לכם?כמה רקע טכני צריך להיות לו? כמה רקע עסקי?
פוסט אורח של הארט דיירקטור יניב זגורי. מותג= מוצר+תג (באנגלית שם מסחרי = branding) מיתוג עסקי הוא חלק מתהליך השיווק של עסק, מוצר או שירות.