כנס למנהלי שיווק בנושא השיווק באינטרנט יתקיים בירושלים בסוף מאי
כנס למנהלי שיווק ולעוסקים בשיווק במגזר העסקי שנועד להקנות כלים לשיווק אפקטיבי באינטרנט וברשתות חברתיות ולהתוות את הכיוונים והמגמות החדשות בתחום.
כנס למנהלי שיווק ולעוסקים בשיווק במגזר העסקי שנועד להקנות כלים לשיווק אפקטיבי באינטרנט וברשתות חברתיות ולהתוות את הכיוונים והמגמות החדשות בתחום.
להצליח בשיתוף תוכן שיווקי במדיה החברתית זה לא דבר טריוויאלי. איך עושים את זה נכון?
שנת 2011 הולכת להיות שנת השקעה של עסקים לשימוש ברשתות החברתיות ובמדיה החברתית בכלל. למרות זאת, קיימים עוד הרבה אתגרים לפנינו לשימוש אפקטיבי במדיה.
בשבועות האחרונים החלטתי לצאת לדרך חדשה והקמתי את בן-עדי מדיה חדשה ותקשורת שיווקית. הפעילות הרבה גרמה לי לכתוב קצת פחות. אבל, לקראת השנה האזרחית החדשה
השימוש בדגש המקצועי. אם ברמה הפרסונלית אם ברמה המותגית הוא מצביע על מספר נקודות כנקודות החוזקה של הרשת. היכולת לאתר בעלי עניין – ספקים, לקוחות, שותפים עסקיים עד מעגל שלישי. כלומר אנשים שמכירים אלה שמכירים את החברים שלכם. הכלים של המלצה והפניה מעצימים את היתרון הזה אף יותר. מעבר לכך הוא מונה 3 שימושים עיקריים בלינקדאין- עבודה, עסקאות, ידע…
The “2010 Social Media Benchmarking Study” from Ketchum and FedEx found when looking at 62 study participants from a variety of industries that 100% had
שימוש בתמונות ברשת (בלוגים, אתרים, הטמעה…), מה מותר? מה אסור? מותר לקשר? מותר להטמיע בקוד?… התשובות כאן.