ניו מדיה

השקעה במדיה חברתית 2011

שנת 2011 הולכת להיות שנת השקעה של עסקים לשימוש ברשתות החברתיות ובמדיה החברתית בכלל. למרות זאת, קיימים עוד הרבה אתגרים לפנינו לשימוש אפקטיבי במדיה.

Read More »
כללי

ג'ף ווינר מנכ"ל לינקדאין | LinkedIn

השימוש בדגש המקצועי. אם ברמה הפרסונלית אם ברמה המותגית הוא מצביע על מספר נקודות כנקודות החוזקה של הרשת. היכולת לאתר בעלי עניין – ספקים, לקוחות, שותפים עסקיים עד מעגל שלישי. כלומר אנשים שמכירים אלה שמכירים את החברים שלכם. הכלים של המלצה והפניה מעצימים את היתרון הזה אף יותר. מעבר לכך הוא מונה 3 שימושים עיקריים בלינקדאין- עבודה, עסקאות, ידע…

Read More »
ניו מדיה

תמונות ברשת – רשות? למה?

שימוש בתמונות ברשת (בלוגים, אתרים, הטמעה…), מה מותר? מה אסור? מותר לקשר? מותר להטמיע בקוד?… התשובות כאן.

Read More »
Scroll to Top
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש