שיטות עבודה מומלצות לניהול הדף והאסטרטגיה התקשורתית שלכם בפייסבוק
פייסבוק שחררה מסמך הנחיות רשמי לחברות המנהלות דף עסקי בפייסבוק בו היא חושפת שיטות פעולה המבוססות לדבריה על סמך ניתוח נתוני פעילות קיימת בפייסבוק.
פייסבוק שחררה מסמך הנחיות רשמי לחברות המנהלות דף עסקי בפייסבוק בו היא חושפת שיטות פעולה המבוססות לדבריה על סמך ניתוח נתוני פעילות קיימת בפייסבוק.
נועה לבני, חברה למקצוע סיימה את תפקידה בימים אלה כמנהלת מדיה חברתית בחברת סטארט אפ ומחפשת את האתגר הבא הסכימה לפנות לי מזמנה ולהעלות כאן
במהלך השנים האחרונות ישנה מלחמה מתמדת בין משרדי הפרסום, יחסי הציבור והדיגיטל על המרחב הדיגיטלי. המלחמה כמו במלחמה תוכרע על ידי גורם אחד, כפי הנראה תחום יחסי הציבור. אבל! ויש אבל… לא לפני שיאמץ כמה עקרונות יסוד שיוכתבו ע"י גורם נוסף שיתכן ואפילו אינו מודע לכך – הצרכן.
מי שעוקב אחרי הבלוג שלי זוכר את הפוסט שהעלתי בתחילת יוני על כנס ירושלים לשיווק באינטרנט בו נכחו כ-200 מנהלים ובעלי עסקים מאזור ירושלים. הכנס
בניית קשרים עם קהל היעד באמצעות העמוד העסקי קריטית להצלחה במדיה החברתית. בפייסבוק מאמינים כי עסקים יצליחו טוב יותר בעולם מקושר. זה אפשרי כיוון שפייסבוק מחוברים למעל ל-800 מיליון אנשים – אוהדים וחבריהם. שימוש נכון במדיה חברתית תועיל לצמיחה עסקית.
אחת הנקודות שאנחנו צריכים לקחת בחשבון היא שמה שאנחנו יודעים על עצמנו, הוא לא מה שמי שיחפש אותנו בפייסבוק, גוגל או בכל מקום אחר ברשת ידע. אלא מה שאנחנו ואחרים נזין על עצמנו.
כנס למנהלי שיווק ולעוסקים בשיווק במגזר העסקי שנועד להקנות כלים לשיווק אפקטיבי באינטרנט וברשתות חברתיות ולהתוות את הכיוונים והמגמות החדשות בתחום.
הפוסט הזה מיועד לעסקים או למי שמעוניין לעשות פעילות ציבורית בפייסבוק בשונה מפעילות אישית. אז נתחיל מזה שפייסבוק לא מאשרת לפי הכללים שלה שימוש בפרופיל
להצליח בשיתוף תוכן שיווקי במדיה החברתית זה לא דבר טריוויאלי. איך עושים את זה נכון?
שנת 2011 הולכת להיות שנת השקעה של עסקים לשימוש ברשתות החברתיות ובמדיה החברתית בכלל. למרות זאת, קיימים עוד הרבה אתגרים לפנינו לשימוש אפקטיבי במדיה.