המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר
גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול
גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול
הרבה מאיתנו בין אם אנחנו כאלה שעוסקים בתחום הדיגיטל או בעלי / מנהלי עסקים שנדרשים לדעת בזמן אמת מה קורה בהתנהלות הדיגיטלית שלנו מוצאים את
פוסט אורח של יהודה נפה מפתח ומקדם אתרים. מערכות לניהול תוכן, Content Management System הינן האזור התפעולי של אתר האינטרנט ומרבית האתרים ברשת מנוהלים ע"י
חלק מבניית הנוכחות שלנו ברשת היא שיקוף אמיתי של המיתוג והמוניטין שלנו. שימוש במלים כמו 'מומחה', 'גורו' וכדו' עלולים לפגוע בחלק מהמקרים במסר אותו אנחנו
יש לכם חשבון יוטיוב? Gmail? אתם נעזרים בגוגל כמנוע חיפוש? משתמשים ביומן של גוגל?… אם חלק מהשאלות האלה נענו על ידכם בחיוב תשכחו מהפרטיות שהגדרתם
סרטון המסביר איך להמיר פרופיל אישי לדף עסקי בפייסבוק ומה הדגשים שצריך לשים לב אליהם. הכתובת להמרה בלינק הבא: http://www.facebook.com/pages/create.php?migrate דוגמאות לדפים שהומרו מפרופיל (לדוגמאות
השימוש בדגש המקצועי. אם ברמה הפרסונלית אם ברמה המותגית הוא מצביע על מספר נקודות כנקודות החוזקה של הרשת. היכולת לאתר בעלי עניין – ספקים, לקוחות, שותפים עסקיים עד מעגל שלישי. כלומר אנשים שמכירים אלה שמכירים את החברים שלכם. הכלים של המלצה והפניה מעצימים את היתרון הזה אף יותר. מעבר לכך הוא מונה 3 שימושים עיקריים בלינקדאין- עבודה, עסקאות, ידע…
The “2010 Social Media Benchmarking Study” from Ketchum and FedEx found when looking at 62 study participants from a variety of industries that 100% had