תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה]
העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי?
העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי?
רוצים לדעת עד כמה פרופיל הלינקדאין שלכם מתוחזק נכון ומעודכן בצורה טובה? אז אחד המדדים הותיקים הוא כמות ההופעות שהפרופיל מופיע בחיפושים ברשת החברתית Linkedin.
חלק מבניית הנוכחות שלנו ברשת היא שיקוף אמיתי של המיתוג והמוניטין שלנו. שימוש במלים כמו 'מומחה', 'גורו' וכדו' עלולים לפגוע בחלק מהמקרים במסר אותו אנחנו
אפשרות חדשה בפייסבוק לשאלות, סקרים ושאלונים מרובי תשובות
בעידן של הצפת מידע אנחנו מחפשים חדשות לבקרים אפשרויות לנפות מידע ולהפוך אותו לידע, לחומר ממשי איתו נוכל להתקדם ולהביא תוצאות. אחת החוזקות של הרשת החברתית העיסקית LinkedIn היא באפשרויות החיפוש והפילוח הממוקדות שלה. רשת בה אחוז גדול מהאנשים נמצא בה בין היתר למיתוג עצמי זוכה לעידכון און ליין של מירב הנתונים על ידי המשתמש עצמו!
פעילוות שיווק B2B (פעילות מסחרית בין עסקים) ופעילות B2C (פעילות מסחרית בין עסק ללקוח פרטי) שונות אחת מהשניה ודורשות היערכות ותכנון שונים בהיבטים כאלה ואחרים. למה אנחנו צריכים להיות ערים ואילו כלים יכולים לסייע לנו?
הדו שיח מנוהל על ידי מנהלי המדיה החברתית, מחלקת השיווק או השירות אבל היבטי הדיון נוגעים למערכת כולה. לתפעול, לייצור וכן הלאה. בסופו של יום הכל נסוב סביב ההתאמה בין ציפיות הלקוח למה שהמותג יודע לספק. ישנה חשיבות גבוה להצהרות החברה ולאופן הצגת המותג.
אני מכיר את רשת לינקדאין וחבר בה קרוב ל-10 שנים. במהלך השנים השתמשתי בה בהקשרים שונים החל משמירה על קשר עם קולגות וחברים מהלימודים, דרך יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים, ספקים, שותפים עסקיים, ארגונים בינלאומיים, בירור שאלות מקצועיות ומה לא.