תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה]
העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי?
העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי?
גם השנה יש לנו את הזכות לקחת חלק בכנס ירושלים לשווק באינטרנט (ואף להקים את אתר הכנס).הכנס יתקיים ביום שלישי ה-27 למאי 2014. ההשתתפות ללא
והפעם, יצרן הרכב אאודי (אאודי ספרד). החברה שהייתה מעוניינת להגביר מודעות לפתרונות הירוקים שלה כמו הטכנולוגיה שמדוממת מנוע בעת עצירה (קיים בהרבה רכבים היברידים היום
שאלתם את עצמכם פעם מה זה מומחה מדיה חברתית (ממ"ח בלשון העם) ואיך הוא יכול לתרום לכם?כמה רקע טכני צריך להיות לו? כמה רקע עסקי?
פוסט אורח של הארט דיירקטור יניב זגורי. מותג= מוצר+תג (באנגלית שם מסחרי = branding) מיתוג עסקי הוא חלק מתהליך השיווק של עסק, מוצר או שירות.
כנס למנהלי שיווק ולעוסקים בשיווק במגזר העסקי שנועד להקנות כלים לשיווק אפקטיבי באינטרנט וברשתות חברתיות ולהתוות את הכיוונים והמגמות החדשות בתחום.
The “2010 Social Media Benchmarking Study” from Ketchum and FedEx found when looking at 62 study participants from a variety of industries that 100% had