תתחדשו [21 ביולי 2016]. פייסבוק שחררה שינוי לרבים מהדפים העסקיים בישראל ועדכנה את התצורה שלה במחשב ובסלולארי. בשל השינוי התעכנו מידות העיצובים ומצאנו לנכון לרכז כאן שינויים עיקריים. מוזמנים להתייעץ ולשלוח לנו הארות, הערות והמלצות.
איך נדע אם התעדכן אצלנו השינוי?
הדף צריך להראות במחשב השולחני ככה:
מה השתנה?
הדבר הראשון שהשתנה הוא תמונת הנושא שהצטמצמה ברוחב כמו גם החלק ממנה שמוצג בסלולארי. להלן המידות:
1012 פיקסלים / 385 פיקסלים
טיפ של מאי לי, מנהלת תוכן ופרסום דיגיטלי: "בשביל שהתמונה תהיה איכותית מעבר לגודל של התמונה צריך גם לשמור בפוטושופ כ- save for web ושגודל התמונה יהיה פחות מ-100kb".
בסלולארי מוצג האזור המרכזי של התמונה על פי המידות האלה:
680 פיקסלים / 385 פיקסלים
וככה זה נראה במכשיר:
אחרון חביב, תצוגת הפוסטים.
בפועל הם מוצגים במחשב השולחני ברוחב 480 פיקסלים. אם יהיו לי נתונים יותר מדוייקים אשתף. תהנו 🙂